-
Marie Landsberg tilldelades nomineringen ”Kunden i centrum”
Varje år hyllar vi våra medarbetare för deras insatser och delar ut nomineringar utifrån våra värdeord. I år överraskades Marie Landsberg med nomineringen “Kunden i centrum” av sina kollegor.
Alltid med ett leende på läpparna och med härlig energi brinner hon för sitt arbete. Grym på att göra snygga och pedagogiska PowerPoints-utbildningar till oss internt och till våra återförsäljare. Ett möte med Marie är väl förberett och hon tänker alltid på hela kedjan med fokus – Kunden i centrum
Marie började hos oss på VFS 1999 och med sina närmare 25 år inom företaget har hon hunnit bygga en bank av värdefulla erfarenheter. Hon har bland annat varit handläggare och teamledare på vår Operations-avdelning och idag är hon utbildningsansvarig gentemot våra återförsäljare.
Vad betyder värdeordet “Kunden i centrum” för dig?
– Jag tycker att det är viktigt att ha ett helikopterperspektiv. Att se hela kedjan och förstå sin länk i processen. I min roll ser jag återförsäljarna som kunden och mitt uppdrag är att se till att de är utbildade och att de har koll på processer. Det gynnar slutkunden!Hur kändes det att få ta emot nomineringen?
– Överraskande! Jag blev jätteglad och stolt förstås, samtidigt som jag är ödmjuk inför det. Det är oerhört smickrande att en kollega har satt sig ner och formulerat de här fina orden, från en annan avdelning dessutom. Det är stort och ger en wow-känsla för mig!På vilket sätt agerar du utifrån nomineringen i ditt dagliga arbete?
– Jag utgår från mig själv och brukar tänka på vad jag själv hade föredragit, hur jag vill bli omhändertagen, uppmärksammad och bemött. Jag agerar därefter och vill att det ska bli så bra som möjligt för alla parter!Stort grattis till dig Marie och tack för att du bidrar till VFS:s utveckling!